- НМТ 2024. Маса протона наближено дорівнює 1,67 ∙ 10−27 кг. Визначте наближену масу (кг) 100 протонів.
А Б В Г Д 167 ∙ 10−25 1,67 ∙ 10−25 1,67 ∙ 10−29 1,67 ∙ 10−2700 1,67 ∙ 1025 Відповідь
Б. - НМТ 2024. Узгодьте вираз (1–3) із твердженням (А − Д) щодо значення цього виразу.
Вираз Твердження про значення виразу 1
2
3А є ірраціональним числом
Б є натуральним числом
В є цілим від’ємним числом
Г є раціональним числом, що не є цілим
Д дорівнює 0Відповідь
1-А, 2-В, 3-Б. - НМТ 2024. Узгодьте вираз (1–3) з твердженням (А – Д) про його значення, якщо а = 3.
Вираз Твердження про значення виразу 1 a-1
2a0
3 sin(πa)А є раціональним числом, що не є цілим
Б є натуральним числом
В є цілим від’ємним числом
Г є ірраціональним числом
Д дорівнює 0Відповідь
1-А, 2-Б, 3-Д. - НМТ 2023. (-2x4)3=
А Б В Г Д -6x7 -8x12 -8x7 8x12 6x12 Відповідь
Б. - НМТ 2023. Укажіть проміжок, якому належить значення виразу
А Б В Г Д (-∞; -10] (-10; 0] (0; 1] (1; 10] (10; +∞) Відповідь
Д. - НМТ 2023. Обчисліть
А Б В Г Д 27 1 49 Відповідь
Г. - НМТ 2023. 2(5х+6)=
А Б В Г Д 5х+8 10х+6 7х+8 7х+12 10х+12 Відповідь
Д. - НМТ 2023. Доберіть до числового виразу (1-3) рівний йому за значенням вираз (А-Д).
Вираз Вираз 1
2
3 log5125А
Б
В
Г 3
Д 25Відповідь
1-В, 2-А, 3-Г. - У шкільній їдальні за кожен стіл можна посадити щонайбільше 6 учнів. Яка найменша кількість столів має бути в цій їдальні, щоб розсадити в ній 194 учні?
А Б В Г Д 30 31 32 33 34 Відповідь
Г.
Використати ділення, округлити виходячи з умови. - Скільки всього цілих чисел містить інтервал ()?
А Б В Г Д 8 7 6 5 4 Відповідь
В.
Оцінити приблизне значення квадратного кореня з 8, обчислити корінь з 81 та порахувати кількість цілих чисел між отриманими. - Відстань між Києвом та Стокгольмом дорівнює 1265 км. Округліть її до сотень кілометрів.
А Б В Г Д 1000 км 1200 км 1260 км 1270 км 1300 км Відповідь
Д. - ()-2=
А Б В Г Д -9 - - 9 Відповідь
Д.
Якщо прибрати мінус в степені, то дріб перевертається. - Розташуйте в порядку зростання числа ,,.
А Б В Г Д ,, ,, ,, ,, ,, Відповідь
Б.
Серед двох дробів з однаковими чисельниками більше той, у якого знаменник менше; з двох дробів з однаковими знаменниками більше той, у якого більше чисельник. - Визначте кількість усіх дробів із знаменником 28, які більші за , але менші від .
А Б В Г Д шість чотири три два один Відповідь
Б.
Для порівняння дробів потрібно звести їх до спільного знаменника. Порахувати можливі випадки чисельника. - Укажіть правильну подвійну нерівність, якщо а=0,5-1, b=0,2, c=log0,25.
А Б В Г Д c<b<a b<c<a a<c<b c<a<b b<a<c Відповідь
А.
Обчислити значення а та оцінити знак числа с. - Запишіть числа ,1, в порядку зростання.
А Б В Г Д 1,, 1,, ,,1 ,1, ,1, Відповідь
Б.
Щоб порівняти корені різного степеня, потрібно їх звести до однакового. - Укажіть правильну нерівність, якщо a=,b=7,c=.
А Б В Г Д b<a<c a<b<c c<a<b a<c<b b<c<a Відповідь
А.
Щоб порівняти вирази з коренями, потрібно їх звести до одного типу. - Якому проміжку належить число ?
А Б В Г Д [0;1) [1;2) [2;3) [3;4) [4;+∞) Відповідь
В.
Обмежити 18 числами, з яких можна добути корінь кубічний. - Якому проміжку належить значення виразу ?
А Б В Г Д (-∞;0) [0;1) [1;2) [2;3) [3;+∞) Відповідь
Г.
Обмежити 27 числами, з яких можна добути корінь квадратний. - Знайдіть натуральне, одноцифрове число N, якщо відомо, що сума 510+N ділиться на 9 без остачі.
А Б В Г Д 1 3 5 6 9 Відповідь
Б.
За ознакою, потрібно, щоб сума цифр числа ділилася на 9. - Остача від ділення натурального числа к на 5 дорівнює 2. Укажіть остачу від ділення на 5 числа к+21.
А Б В Г Д 0 1 2 3 4 Відповідь
Г.
Знайти остачу від ділення кожного доданку на 5. - У саду в окремі ящики зібрали груші та яблука. Кількість ящиків з яблуками відноситься до кількості ящиків з грушами як 7:3. Серед наведених чисел укажіть число, яке може виражати загальну кількість ящиків з яблуками та грушами, зібраними в саду.
А Б В Г Д 37 73 75 80 84 Відповідь
Г.
Оцінити, на яке число ділиться загальна кількість ящиків. - Для оформлення зали до свята закуплено повітряні кульки лише двох кольорів у відношенні 4:5. Якому з наведених чисел може дорівнювати загальна кількість повітряних кульок, закуплених для оформлення зали?
А Б В Г Д 100 115 117 120 145 Відповідь
В.
Оцінити, на яке число ділиться загальна кількість кульок. - Учитель роздав учням певного класу 72 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?
А Б В Г Д 7 9 10 11 14 Відповідь
Б.
Оцінити, на яке число ділиться загальна кількість учнів. - Цукерки, що лежать у коробці, можна порівну поділити між двома або трьома дітьми, але не можна поділити порівну між чотирма дітьми. Якому з наведених значень може дорівнювати кількість цукерок у цій коробці?
А Б В Г Д 36 40 42 48 50 Відповідь
В
Перебрати варіанти відповідей і з'ясувати, яка відповідає всім умовам. - У магазині придбали 6 однакових зошитів і кілька ручок по 3 грн за кожну з них. Яке з наведених чисел може виражати загальну вартість покупки (у грн)?
А Б В Г Д 29 26 25 24 23 Відповідь
Г.
Оцінити, на яке число ділиться загальна вартість покупки. - У буфеті друзі купили кілька однакових тістечок вартістю 10 грн кожне і 5 однакових булочок вартістю х грн кожна. Яке з чисел може виражати загальну вартість цієї покупки (у грн), якщо х – ціле число?
А Б В Г Д 31 32 33 34 35 Відповідь
Д.
Оцінити, на яке число ділиться загальна вартість покупки. - Обчисліть значення виразу 3(а-1), якщо а=0,7.
А Б В Г Д -0,9 1,1 5,1 -0,6 2,7 Відповідь
А - ⋅5+4
А Б В Г Д 3 19 27 Відповідь
В.
Помножити і виділити цілу частину. - Обчисліть ⋅5,8+⋅8,3.
А Б В Г Д 3,7 4,07 4,7 4,9 47 Відповідь
В.
Спочатку винести спільний множник за дужки. - Обчисліть .
А Б В Г Д Відповідь
Д.
Звести дробові частини до спільного знаменника. - (0,3)2⋅104=
А Б В Г Д 600 900 6000 9000 36 Відповідь
Б. - Якщо 2а=3, то 4а+1=
А Б В Г Д 12 13 18 36 64 Відповідь
Г.
Виразити 4а+1 через 2a. - Яке з наведених чисел є раціональним числом?
А Б В Г Д π Відповідь
Д. - Запишіть число у вигляді десяткового дробу, округливши його до десятих.
А Б В Г Д 2,6 2,66 2,67 2,7 8,3 Відповідь
Г.
Щоб записати звичайний дріб у вигляді десяткового, треба чисельник дробу поділити на знаменник в стовпчик. - =
А Б В Г Д -23 -5 -1 1 5 Відповідь
В. - Увідповідніть вираз (1–3) із його значенням (А – Д), якщо х = -1.
Вираз Значення виразу 1 |x-|
2(+1)x
3 x2+2x+1А -1
Б 1
В 4
Г 5
Д 6Відповідь
1-Б, 2-В, 3-Г.
В 3 перш ніж підставляти, використати формулу скороченого множення. - Установіть відповідність між виразом (1–3) і твердженням про його значення (А – Д), яке є правильним, якщо a = .
Вираз Твердження 1 a2
2 a+|a|
3 log55aА більше від 5
Б належить проміжку (0;1)
В є від’ємним числом
Г належить проміжку [1;5)
Д дорівнює 0Відповідь
1-А, 2-Д, 3-В. - Установіть відповідність між виразом (1–3) і проміжком (А – Д), якому належить значення цього виразу, якщо a = 4,5.
Вираз Проміжок 1 a – 2,7
2
3 log5aА(–2; 0)
Б(0; 1)
В(1; 2)
Г(2; 3)
Д(3; 5)Відповідь
1-В, 2-А, 3-Б.
В третьому обмежити 4,5 числами, з яких легко можна порахувати логарифм з основою 5. - Установіть відповідність між виразом (1-3) та тотожно рівним йому виразом (А-Д), якщо а — довільне від’ємне число.
Вираз Тотожно рівний вираз 1 а0
2 |a|+a
3 alog22aА 0
Б 2а
В а2
Г 1
Д -2аВідповідь
1-Г, 2-А, 3-В.
В другому рзкрити модуль враховуючи знак числа а. В третьому винести степінь за логарифм. - Установіть відповідність між виразом (1-4) та твердженням про його значення (А-Д) при а=15.
Запитання Твердження 1
2 2a-1
3 a2+12a+36
4 a2- 132А менше за 20
Б є простим числом
В є парним
Г ділиться націло на 3
Д ділиться націло на 5Відповідь
1-Д, 2-Б, 3-Г, 4-В.
У третьому і четвертому раціональніше спочатку застосувати формули скороченого множення. - На координатній осі х вибрано точку з координатою а так, як зображено на рисунку. Установіть відповідність між виразом (1-3) та точкою на осі х (А-Д), координата якої дорівнює значенню цього виразу.
Вираз Точка на осі х 1 -2а
2 3a
3 |a-1|А M
Б L
В P
Г K
Д NВідповідь
1-Г, 2-В, 3-А.
Визначити приблизне значення числа а. - Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).
Запитання Значення виразу 1 є правильним
2 належить проміжку (1;1,5)
3 дорівнює значенню виразу 7log71,6
4 є сумою чисел таА
Б
В
Г
ДВідповідь
1-Б, 2-Д, 3-Г, 4-А.
В третьому спочатку обчислити значення 7log71,6, результат перевести у звичайний дріб. - Установіть відповідність між числовим виразом (1-4) та його значенням (А-Д).
Числовий вираз Значення виразу 1
2
3 (23)2
4 23,5⋅21,5А 4
Б 8
В 16
Г 32
Д 64Відповідь
1-А, 2-В, 3-Д, 4-Г.
Застосувати діх зі степенями. - Установіть відповідність між числом (1-4) та множиною, до якої воно належить (А-Д).
Число Множина 1 -8
2 23
3
4 1,7А множина парних натуральних чисел
Б множина цілих чисел, що не є натуральними числами
В множина раціональних чисел, що не є цілими числами
Г множина ірраціональних чисел
Д множина простих чиселВідповідь
1- Б, 2-Д, 3-А, 4-В. - Установіть відповідність між виразом (1-4) та проміжком (А-Д), якому належить значення цього виразу, якщо а=2,4.
Вираз Проміжок 1 а+4
2 4-а
3 2а-2
4А (0;2)
Б (2;4)
В (4;6)
Г (6;8)
Д (8;12)Відповідь
1-Г, 2-А, 3-Б, 4-В. - Установіть відповідність між числовими виразами (1-4) та їхніми значеннями (А-Д).
Вираз Значення виразу 1 20032-19972
2 1862-186⋅132+662
3 982+98⋅104+522
4 473-472⋅51+172⋅141-173А 64000
Б 27000
В 24000
Г 22500
Д 14400Відповідь
1-В, 2-Д, 3-Г, 4-Б.
Застосувати формули скороченого множення. - До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
Речення Закінчення речення 1 Сума чисел 32 і 18
2 Добуток чисел 32 і 18
3 Частка чисел 32 і 18
4 Різниця чисел 32 і 18А є квадратом натурального числа
Б є числом, що ділиться націло на 10
В є найменшим спільним кратним чисел 32 і 18
Г є раціональним числом, яке не є цілим
Д є дільником числа 84Відповідь
1-Б, 2-А, 3-Г, 4-Д. - До кожного початку речення (1-4) доберіть його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження, якщо а=-3.
Речення Закінчення речення 1 Значення виразу аo
2 Значення виразу а2
3 Значення виразу
4 Значення виразуА більше за 1
Б дорівнює 1
В дорівнює 0
Г дорівнює -1
Д менше за -1Відповідь
1-Б, 2-А, 3-Г, 4-Д. - Протягом тижня два кур’єри разом доставили 210 пакетів. Кількості пакетів, доставлених першим і другим кур’єрами за цей період, відносяться як 3:7. Скільки пакетів доставив другий кур’єр?
Відповідь
147.
Ввести коефіцієнт пропорційності, виразити через нього загальнку кількість пакетів.
Правила порівняння звичайних дробів:
1. Якщо дроби мають однаковий знаменник, то більше той дріб, чисельник якого більше >;
2. Якщо дроби мають однаковий чисельник, то більше той дріб, знаменник якого менше>;
3. Неправильний дріб завжди більше правильного>;
4. Якщо за цими правилами не можемо визначити, то зводимо дроби до спільного знаменника і використовуємо правило 1.
1. Якщо дроби мають однаковий знаменник, то більше той дріб, чисельник якого більше >;
2. Якщо дроби мають однаковий чисельник, то більше той дріб, знаменник якого менше>;
3. Неправильний дріб завжди більше правильного>;
4. Якщо за цими правилами не можемо визначити, то зводимо дроби до спільного знаменника і використовуємо правило 1.
Правильну відповідь можна дізнатися, натискаючи кнопку Відповідь під завданням. Послуга ознайомлення з повними розв’язаннями завдань з цієї теми коштує 100 грн. Для отримання цієї послуги надішліть зі своєї електронної пошти листа на адресу ssychov@gmail.com з вказівкою теми "1.1. Дійсні числа". У відповідь Вам надійде розрахунковий рахунок для переказу коштів. Після оплати надішліть скріншот квитанції і на Вашу адресу надійдуть розв’язки у pdf-форматі. Для перегляду зразка розв’язання натисніть кнопку нижче.
Порівняння ірраціональних чисел:
1. Якщо корені одного степеня, то більше той корінь, підкоренне значення якого більше.
2. Якщо корені різного степеня, то звести до одного степеня і порівняти.
3. Якщо одне з чисел не ірраціональне, то записати у вигляді відповідного кореня.
1. Якщо корені одного степеня, то більше той корінь, підкоренне значення якого більше.
2. Якщо корені різного степеня, то звести до одного степеня і порівняти.
3. Якщо одне з чисел не ірраціональне, то записати у вигляді відповідного кореня.
Ознаки подільності:
На 2: Число ділиться на 2, якщо закінчується парною цифрою (0, 2, 4, 6, 8)
На 3: Число ділиться на 3, якщо сума цифр ділиться на 3
На 5: Число ділиться на 5, якщо воно закінчується на 5 або 0
На 9: Число ділиться на 9, якщо сума цифр ділиться на 9.
На 10: Число ділиться на 10, якщо воно закінчується на 0.
На 2: Число ділиться на 2, якщо закінчується парною цифрою (0, 2, 4, 6, 8)
На 3: Число ділиться на 3, якщо сума цифр ділиться на 3
На 5: Число ділиться на 5, якщо воно закінчується на 5 або 0
На 9: Число ділиться на 9, якщо сума цифр ділиться на 9.
На 10: Число ділиться на 10, якщо воно закінчується на 0.
Види чисел:
Натуральні: це ті числа, які використовуються при лічбі.
Цілі: це натуральні, протилежні їм та число 0 (тобто додатні та від’ємні).
Раціональні: це ті числа, які можна записати дробом.
Ірраціональні: не можна записати дробом (наприклад π; корені, які не обчислюються).
Дійсні числа: це всі числа.
Парні: числа, що поділяються на 2.
Непарні: числа, що не поділяються на 2.
Прості: діляться лише на 1 та на себе.
Складені: числа, що діляться не лише на 1 та на себе.
Натуральні: це ті числа, які використовуються при лічбі.
Цілі: це натуральні, протилежні їм та число 0 (тобто додатні та від’ємні).
Раціональні: це ті числа, які можна записати дробом.
Ірраціональні: не можна записати дробом (наприклад π; корені, які не обчислюються).
Дійсні числа: це всі числа.
Парні: числа, що поділяються на 2.
Непарні: числа, що не поділяються на 2.
Прості: діляться лише на 1 та на себе.
Складені: числа, що діляться не лише на 1 та на себе.
Дії зі степенями
ab⋅ac=ab+c
ab:ac=ab-c
(ab)c=ab⋅c
(a)-n=1:an
ab⋅ac=ab+c
ab:ac=ab-c
(ab)c=ab⋅c
(a)-n=1:an
Дуже файний
ВідповістиВидалитикласно для самостійної підготовки до зно
ВідповістиВидалитиДуже помагає клас
ВідповістиВидалити