Дії з модулем
Якщо a≥0, то |a|=a (|5|=5)
Якщо a<0, то |a|= -a (|-5|=5)
Якщо |x|=a, то х=±a
Якщо |x|<a, то х∈(-a;a)
Якщо |x|>a, то х∈(-∞;-a)∪(a;+∞)
Якщо a≥0, то |a|=a (|5|=5)
Якщо a<0, то |a|= -a (|-5|=5)
Якщо |x|=a, то х=±a
Якщо |x|<a, то х∈(-a;a)
Якщо |x|>a, то х∈(-∞;-a)∪(a;+∞)
- НМТ 2024. Яке з наведених чисел є розв’язком нерівності |−2x − 3| > 5?
А Б В Г Д –2 –1 0 1 2 Відповідь
Д. - НМТ 2024. Яке з наведених чисел є коренем рівняння |3x + 2| = 2?
А Б В Г Д Відповідь
Б. - |1-|=
А Б В Г Д -1- -1 1- 1+ 1 Відповідь
Б.
Розкрити модуль, враховуючи що ≈1,7. - Розв’яжіть рівняння =2.
А Б В Г Д -5; 5 -20; 20 20 5 -0,2; 0,2 Відповідь
Б - Яке з наведених чисел є коренем рівняння 2|x|=2?
А Б В Г Д х=4 х=2 х=0 х= -1 х= -2 Відповідь
Г - Яке з наведених чисел є розв’язком нерівності |x|>3?
А Б В Г Д 3 1 0 -3 -8 Відповідь
Д.
Перебрати можливі відповіді - Розв’яжіть нерівність |-x|<6.
А Б В Г Д (-∞; -6) (-∞; 6) (-∞; -6)∪(6;+∞) (-6;6) (-6;+∞) Відповідь
Г. - Розв’яжіть нерівність |x+4|·(х-1)<0.
А Б В Г Д (-∞; -4) U (1;+∞) (-4; 1) (-∞; 1) (-1;4) (-∞; -4) U (-4;1) Відповідь
Д.
Врахувати, що |x+4|≥0. - Якщо a<1, то |a-1|+|-7|=
А Б В Г Д a-8 a+6 -a+6 -a-6 -a+8 Відповідь
Д.
Розкрити модуль, враховуючи що a<1. - Якщо a<2, то 1+|a-2|=
А Б В Г Д -a-3 -a-1 a-1 а+3 3-a Відповідь
Д.
Розкрити модуль, враховуючи що a<2. - Якщо a<-7 то =
А Б В Г Д 7-a a+7 a-7 0 -7-a Відповідь
А.
Спочатку спростити, потім розкрити модуль. - Спростіть вираз а-|a|, якщо a<0.
А Б В Г Д 2a a 0 -а -2a Відповідь
А.
- Якщо а є (-2;3), то |a2-a-6|=
А Б В Г Д a2-a-6 a2+a-6 a2+a+6 -a2+a+6 -a2-a+6 Відповідь
Г.
Розв’язати квадратне рівняння і скористатися формулою розкладання квадратного тричлена на множники. - Укажіть множину всіх значень а, при яких виконується рівність |a3-a2|= a3-a2.
А Б В Г Д [1; +∞) {0}∪ [1; +∞) (-∞; -1] ∪{0} [0; 1] (-∞;-1]∪[1;+∞) Відповідь
Б.
Спочатку з'ясувати, коли дужки модуля просто зникають. - Укажіть корінь рівняння |x2-6x|=9, який належить проміжку (-2;1].
А Б В Г Д 1 2 Відповідь
А.
Розкрити модуль і розв'язати відповідне квадратне рівняння. - Розв’яжіть рівняння |2x-1|=6.
А Б В Г Д -3,5; 3,5 -2,5; 2,5 -3,5; 2,5 -2,5; 3,5 3,5 Відповідь
Г. - Укажіть суму коренів рівняння |x-1|=6.
А Б В Г Д -2 0 2 7 12 Відповідь
В. - Яке з наведених рівнянь має безліч коренів?
А Б В Г Д cosx=π x= -x |x|=x |x|=2 |x|= -3 Відповідь
В. Визначити, скільки коренів має кожне з рівнянь. - Розв’яжіть нерівність |x-9| ≤ 3. У відповіді запишіть суму всіх її цілих розв’язків на проміжку [-15;15].
Відповідь
63. - Розв’яжіть рівняння x + 4|x| = 3. Якщо рівняння має єдиний корінь, запишіть його у відповіді. Якщо рівняння має кілька коренів, то у відповіді запишіть їхню суму.
Відповідь
-0,4. - Розв’яжіть рівняння ||2x-1|-3|=5. Якщо рівняння має один корінь, то запишіть його у відповідь. Якщо рівняння має більше одного кореня, то у відповідь запишіть добуток усіх коренів.
Відповідь
-15,75.
Спочатку розкрити зовнішній корінь, потім внутрішній в отриманих рівняннях. - Знайдіть значення виразу |у-2x|, якщо 4x2-4xy+y2=.
Відповідь
1,5.
Скористатися формулою скороченого множення.
Правильну відповідь можна дізнатися, натискаючи кнопку Відповідь під завданням. Послуга ознайомлення з повними розв’язаннями завдань з цієї теми коштує 50 грн. Для отримання цієї послуги надішліть зі своєї електронної пошти листа на адресу ssychov@gmail.com з вказівкою теми "1.2. Модуль дійсного числа". У відповідь Вам надійде розрахунковий рахунок для переказу коштів. Після оплати надішліть скріншот квитанції і на Вашу адресу надійдуть розв’язки у pdf-форматі. Для перегляду зразка розв’язання натисніть кнопку нижче.
дуже дякую
ВідповістиВидалити