На цій сторінці Ви маєте можливість перевірити свою можливість виконати тестове завдання з НМТ на час. Вам надається 60 хв (орієнтовний час виконання завдання з математики при рівному розподілу часу на українську мову та математику).
Зверніть увагу! Якщо у завданнях 19-22 дробові відповіді треба записувати десятковим дробом, розділяючи цілу та дробову частину КОМОЮ.
Для початку тестування натисність кнопку
Орієнтовний час на виконання завдань з математики вичерпано. Якщо бажаєте отримати результат, натисніть кнопку 'Перейти до результату'. Якщо бажаєте продовжити виконання тесту за рахунок зменшення часу на українську мову, натисніть кнопку 'Продовжити роботу'
1. На рисунку відображено інформацію про результати опитування пасажирів транспортної мережі деякого міста щодо визначення якості пасажирських перевезень (у балах за шкалою 1-10). Визначте кількість опитуваних, які поставили оцінку, вищу за 8 балів.
А | Б | В | Г | Д |
19 | 100 | 200 | 275 | 475 |
2. Із точки О, яка лежить на прямій АВ, проведено промені ОМ і ОК (див. рисунок). Відомо, що ∠ВОМ=30o, ∠МОК=80o. Визначте градусну міру кута АОК. Уважайте, що промені ОК, ОМ і пряма АВ лежать в одній площині.
А | Б | В | Г | Д |
60o | 70o | 80o | 150o | 170o |
3. У магазині канцтоварів ручка коштує 6 грн, а набір із двох ручок - 10 грн. Яку найбільшу кількість ручок можна купити в цьому магазині на суму до 58 грн?
А | Б | В | Г | Д |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
4. Розв'яжіть рівняння 0,01х = -1.
А | Б | В | Г | Д |
-1000 | -100 | -10 | -1 | 100 |
5. Визначте координати вектора , якщо (2; 1; -5) і (-7; 0; 3).
А | Б | В | Г | Д |
(-9;-1;8) | (9;1;-8) | (-5;1;-2) | (-5;-1;2) | (-14;0;-15) |
6. На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на проміжку [-2;4]. Цей графік перетинає вісь х в одній із зазначених точок. Укажіть цю точку.
А | Б | В | Г | Д |
(4; 0) | (3; 4) | (0; 3) | (3; 0) | (0; 4) |
7. Укажіть проміжок, якому належить корінь рівняння .
А | Б | В | Г | Д |
(-∞; -3) | [-3; 0) | [0; 4) | [4; 8) | [8; +∞) |
8. Укажіть формулу для обчислення об'єму V правильної чотирикутної піраміди, сторона основи й висота якої дорівнюють a.
А | Б | В | Г | Д |
V = a3 | V = | V = 4a2 | V = | V = |
9. Укажіть проміжок, якому належить значення виразу
А | Б | В | Г | Д |
(-∞; -10] | (-10; 0] | (0; 1] | (1; 10] | (10; +∞) |
10. Які з наведених тверджень є правильними?
І. Пряма, що проходить через центр кола і лежить із цим колом в одній площині, має з ним дві спільні точки.
ІІ. Діаметр кола, перпендикулярний до його хорди, проходить через середину цієї хорди.
ІІІ. Можна провести два діаметри кола, що не мають жодної спільної точки.
А | Б | В | Г | Д |
лише ІІ | лише І та ІІІ | лише ІІ та ІІІ | лише І та ІІ | І, ІІ та ІІІ |
11. Якщо функція F(x)=x3+4 є однією з первісних функції f(x), то f(x)=
А | Б | В | Г | Д |
3x2+4 | 3x2 | 3x | 2x2 |
12. (-2x4)3=
А | Б | В | Г | Д |
-6x7 | -8x12 | -8x7 | 8x12 | 6x12 |
13. Менша сторона прямокутника дорівнює 4 см, а кут між його діагоналями - 60o (див. рисунок). Визначте площу (см2) прямокутника.
А | Б | В | Г | Д |
16 | 32 |
14. Укажіть вираз, тотожно рівний виразу (cosx-sinx)2.
А | Б | В | Г | Д |
cos2x | cos2x-sin2x | cos2x-1 | 1-sin2x | 1 |
15. Розв’яжіть нерівність log0,3(x+3)>log0,34.
А | Б | В | Г | Д |
(1; +∞) | (7; +∞) | (-∞; 1) | (0; 1) | (-3; 1) |
16. Доберіть до кожного початку речення (1-3) його закінчення (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження.
Початок речення | Закінчення речення |
1 Функція 2 Функція y=4-х2 3 Функція y=3-х |
А має точку локального максимуму. Б має точку локального мінімуму. В є непарною. Г зростає на всій області визначення. Д набуває лише додатних значень |
1.
2.
3.
17. Доберіть до числового виразу (1-3) рівний йому за значенням вираз (А-Д).
Вираз | Вираз |
1 2 3 log5125 |
А Б В Г 3 Д 25 |
1.
2.
3.
18.Периметр рівнобедреного трикутника АВС (див. рисунок) дорівнює 32 см. АВ=ВС=10 см. Узгодьте відрізок (1-3) з його довжиною (А-Д).
Відрізок | Довжина відрізка, см |
1 АС 2 висота, проведена з вершини В 3 радіус кола, оисаного навколо трикутника АВС |
А 6,25 Б 7,5 В 8 Г 12 Д 12,5 |
1.
2.
3.
19. Студент вивчав японську мову за такою методикою: у перший день він запам'ятав 6 ієрогліфів, а кожного наступного дня - на 2 ієрогліфи більше, ніж попереднього. Скільки всього ієрогліфів запам'ятав цей студент за 25 днів від першого дня вивчення японської мови?
Немає коментарів:
Дописати коментар