Особливостями сучасного уроку математики є використання новітніх методів навчання, які поєднують інтерактивний процес вивчення матеріалу і дослідницькі методи. Відповідно до цього постала потреба у зміні структури занять та методологічних прийомів.
Одним з ефективних способів вивчення математики є дослідницька форма роботи студентів при оволодінні новим матеріалом. Поширене застосування цього методу пояснюється тією роллю, яку відіграє дослідницька діяльність у формуванні вмінь та навичок особистості, насамперед в розвитку творчих здібностей.
Для створення елементів дослідження при викладанні лінійної алгебри доцільно використати систему задач, основною особливістю яких є необхідність застосувати для їх розв’язання пошукові методи, а результат розв’язання – встановлення нових властивостей. Це стимулюватиме студента розв’язувати задачі не тільки для того, щоб вдосконалити навички роботи з математичними об’єктами, але й для отримання нових знань.
Крім пропонування студентам готових дослідницьких задач корисно ставити перед ними і наступні завдання на основі вже розв’язаних задач: розібрати, яким шляхом можна було прийти до постановки даної теоретичної задачі, запропонувати схожі варіанти задачі (не з іншими числами, а з іншими властивостями), або узагальнити розв’язання задачі на інші випадки.
Таким чином, навчання математики через задачі є досить ефективним шляхом засвоєння нових знань з курсу лінійної алгебри.
Немає коментарів:
Дописати коментар